Thursday 19 July 2012

err ! rase macam nak menJerit

weyyy! seriusly, menyirap sial! bodooooooooooooo. rase nak maki, nak menjerit je ni tau! geram gile ngn Mr. Tunang ni. tau nak berangin jehh. tau laa salah aku. tak yah laa nk berangin gilee-gileeee!! aduyaiii. masalah kecik je kutt. just g makan bfast ngan jantan ofis je kutt. tp kaw pnye berangin mcm aku ni g berpoya-poya ngan jantan-jantan tu! eeeerrr -- sumpah , weyy! menyampah bodooooooo. ishh! tolonggg laaa weyy. ape aku nak wt skg ni pun aku tk tau. dy asyik pk dye punye berangin jee! masah boleh settle sndri je kutt, tp smpai nk ngadu/msj ibu aku. ape ntah dye tu. kite gado, settle laah sndri tk yh laa nak libatkan org tua pulak. tak suke dol !! banggangggg lahh gtu kn. pastu nak msj ayat2 mcm nak 'putus tunang' sengal! tak matang ke kaw ni, banggg ? ahhhhhhhhhhhhhhhhh ! aku tau laaa ak ni jahat, tp tk yh laa nk berangin sgt. nasib baik kaw ni jauh tau tk! err. kaw ni nak control sgt ak kn, control laa, tp tk yh control gilee-gileee smpai tk ley kawan ngn jantan. jantan ofis je kutt. tk yh laa pk sume jantan same. sorry la bangg, aku tau salah aku an. sorry tau. mmg susah and malang dpt bakal bini mcm ak ni kan. tp please laa berubah sikit angin tu, kalo asyik mcm gni je kan, smpai bile-bilee hubungan tak bahagia. aku kol nk baik-baik tp ape yg aku dpt ? kene mara lg. sobbb :'( sabaaa je laa ak kan. ape-ape pun, aku mmg tabit laa sbb kaw ni sabar menunggu aku berubah. tp tk tau laa dlm pemikiran kaw tu perubahan aku ni tak sume yg betol-betol berubah kan. hmm. ntah laa ek. aku pun tk tau nk ckp / berubah mcm mane lg. bukan nye senang nak berubah dlm mase yg sekejap. errr -- malas dol nak luah kan panjang-panjang. penat tgn ni menaip. ape-apee, aku sentiase berdoa agar perangai kaw tu berubah, mcm lelaki yg suci, opppsss, tk nk lahhh suci sgt, sng cete, lelaki yg lembut ati gtu. :) i hope kayyy. i will wait it. last thing i want to say is : I LOVE YOU VERY VERY MUCH , sengal ! I MISS YOU A LOT, dol !

No comments:

Post a Comment