Wednesday 8 August 2012

sikit aset raye 2012

Salam Ramadhan, 
esok kita dahh genap 20 Ramadhan :)
Alhamdulillah, tkde sehari pun saya tinggalkan puasa.
Terima Kasih, Allah.
skjap je kan. wahh,
ketibaan bulan Syawal sudah pun meriah seolah-olah esok hari pula Syawal.
pasti korang sume dahh membuat persediaan, termasuk laa saya.
excited nye nak raya. tp bab balik kg lemah je, bkn dkt beb nk balik kg.
Johor Bahru - Kelantan - Terengganu - Johor Bahru.
berjam-jam weyy dok dlm kereta, kematu tau Bontot saya :DD
this year kan, saya nak sambot raya gile2,
sbb tahun ni laa last saya menyambut hari raya sbg 'anak dara'
tahun dpn msti laa sambot raya ngan Suami trSayang.
heehee :) raye ni kan, baju kurung 4 pasang je kutt, mcm-mcm warna ade.
tp bnde yg paling penting, Sunglasess and Contact Lens <3
jum tgk sikit Contact Lens saya ;)

saya Sayang harta saya ni <3

No comments:

Post a Comment