Friday 29 March 2013

i'm back

me : Allia Najwa Binti Asmadi
Assalamualaikum, kekawan semua. hari ni 29.03.2013, hari Jumaat yg terakhir dalam bulan 3. Alhamdulillah, dah 19 tahun 3 bulan 1 hari saya lahir ke muka bumi Allah yang sungguh indah ini. bersyukur ke hadrat Ilahi, terima kasih Ya Allah kerana memanjangkan umur saya ini. sungguh indah hari ini, dgn cuaca yg baik di Skudai, Johor ni. 

Setelah berbulan-bulan saya tak meng-update blog saya, baru ini lah saya memulakan update saya dgn ayat2 pertama dlm bulan 3 tahun 2013 ini. 

Sesungguhnya, saya tidak menjangka yg masa berlalu begitu pantas. Pada tahun 2012, sungguh byk peristiwa pahit, manis yg sukar untuk dilupakan. Pada tahun 2012 juga lah saya telah pun bertunang dan putus tunang. Time tu kan, saya menganggap tunang tu mcm main2 tau. Sbb nyee saya putus tunang mcm putus couple je. 

Okayy, stop. Saya nak bercerita psl tahun 2013 plak eh. Pada tahun ni, saya still bekerja di Hamidah Fazilah Sdn Bhd, dh nak hampir setahun saya bekerja di sini sebagai 'Junior Clerk'. Alhamdulillah, gaji dah meningkat sikit demi sedikit. Lepas laah saya nak membesar sndri. Tapi duit tok ibu tak penah saya lupa kan. Kekdg an, pas gaji, de rezeki lebih saya pun bawa ibu sume g makan malam kt luar, belanja laa sikit2. Hehehehe (:

Jappp, nak ke tak ek cerita pasal cewek -,- ehemm, pakwe / boyfriend ? ehhh, blank jp. rase nyee macam tak perlu kut cerita. sbb nyeee, "biar lahh rahsia" kan. tak gitu, kekawan ? puihhh. geli jek nk berahsia-rahsia ni. Saya ckp je laa name teristimewa dalam idup dan ati saya ni, name dye kan, Zulkipli (: shortname je kn saya bgtau. kiteorg sebaya, tp nampk dy more matured dari saya :D

Ok lahh, ni je lahh sepatah dua kata saya, eh? sepatah dua lah sgt. berjeleee jele ade lah kan. Cukup lah dulu dgn ayat2 ni. Saya akhiri dgn Salam saya. dan Salam Jumaat, semoga hari ni menjadi hari yg cukup bermakna buat kekawan di luar sane. InsyaAllah, umur panjang saya akan update lagi kayy. 

SAYANG korang yg bace blog aku ni. muahh :*

the SuperWoman, Allia Najwa Binti Asmadi...


No comments:

Post a Comment