Monday 1 April 2013

steambot for 1st April

tananaaa, Selamat Malam, gengs :) 

hari ni first April kan. Alhamdulillah, kita still lg bernyawa dan diberikan masa tok idup dgn bahagia. bersyukur sgt, sbb pas balik keje je terus p makan steambot dekat Dataran JB. ni semua tak dirancang, semua nyee hanya lah sbb Kak Wani kite ni mengidam makan steambot. ambik cucuk uh kemain byk, mcm 20 org nak mkn, tp last2, aku gak yg abiskan an. kasihan, tp yg paling kesian an,  aku madah kena bahan je ngan Hasbullah. redha aje lahh an. bahan and gelakkan aku laaa byk2, ade plak aku heran, aku tetap fokus ngan makanan aku. makan makan makan dan terus makan sehingga abis semua steambot uh. 
almaklumlah, perot pun tgh lapar gile kut time tu, tu yg makan smpai abis, smpai laah perot ni dah leh masok makanan. hahahaha. yg turut join makan steambot time ni an, Boss, En Zul, En Arshad, Hasbullah, Kak Wani, Mai, dan Fana :) 
best gilee kut makan dinner tok first april. lega sikit fikiran psl kerja, dok bergelak reramai, lg best weyhhh. 

mehhh, stalker gambar2 steambot kiteorg sikit. *jgn terliur aww :D

nyummy, sodap nyee 

nyamm nyaammmm nyamm

tapau sikit tok ibu n walid

the SuperWoman, Allia Najwa Binti Asmadi...

No comments:

Post a Comment